Markiser

Regna bilder! Hur kul är det att fota när det börjar droppa från himlen så fort jag sticker ut näsan? En bild blev det i alla fall. Vi hittade fina markiser i en grå färg som matchar vårt hus perfekt. Var? Skånska byggvaror såklart. Vad skulle vi göra utan er? Ca 10 000 kronor för alla framsidans fönster.


På bilden ser man också att vi börjat lägga igen grusgången. Det blir nog riktigt bra, bara förra årets gräsmatta blir lite grön och fin igen. (Den fick gödning nyligen...För två veckor sedan såg det ut som en hömatta)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hej! Så fint ni får.. Jag har skrivit till er förut o frågat om erat golv.. Igår va jag o min sambo ute o åkte lite, försökte hitta hustyp "tyr" bara för att få se o få lite inspiration. Vi åkte till snövelstorp för min farbror bygger idun där ute. Då kom min sambo (som kör lastbil) på att han kört ut flak till ett område där i närheten o att det va några nybygda hus där. Vi åkte dit o skulle titta o det visade sig att ni bodde där, tror jag iaf, ett likadant hus som ni har o tomten såg likadan ut. Det är så att nu skulle jag vilja fråga om vi får komma på en liten "husvisning". Det finns bara en husvisning på typ o det är i kristianstad, lite långt o åka. Ni behöver absolut inte men det är mest för att få ett hum om hur stort det är.

Tack på förhand /jessi o nicke

2009-09-07 @ 09:28:00
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0