I love Rusta

Inte så särskilt trendigt va?! Men om man håller ögonen öppna, kan man finna riktiga guldkorn. Dessvärre var jag tvungen att lämna tillbaka ett av mina fynd, Linas läckra rosa ryamatta. Jag upptäckte häromdagen att den hade börjat repa upp sig. (Inget ont om Rusta. Det hade kunnat hända vilken matta som helst.) Hursomhelst så styrde jag kosan mot min favoritaffär, sådär lite lagom uppretad. Väl framme i affären fick jag prata med en kille, vars första reaktion var: "Det där har aldrig hänt förut". "Någon gång ska väl vara den första", sa jag. "Jaha", sa han. "Då är väl bara frågan om du vill ha en ny matta eller pengarna tillbaka."  Det kallar jag trevlig service. Jag tog pengarna tillbaka, eftersom Lina inte längre behöver en så stor matta, då hon nu fått lite möbler istället. Tur i oturen kan man väl säga.

Puss och kram Rusta!

En sak till, jag älskar inte bara Rusta, Gekås är väl också ett härligt ställe. Eller ska jag säga Geekås, hihihi. Ett härligt nördskämt av en härlig nörd.

Våren gjorde lite smygpremiär idag. Skönt ute!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet att du säger att ni inte är klara hemma och att du blev så missnöjd med den dumma magnetfärgen, men är det inte dags för lite bilder snart?

2009-01-21 @ 21:25:48
Postat av: Sara

Det finns inget att visa!

2009-01-22 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0