Badrum...check!

Badrummet är färdigt!






"Möblerna" kommer från IKEA, medan lampan och bänkskivorna är köpta på Bauhaus.



Jag gillar inte badkaret, men på sikt ska vi byta bort det till en dusch istället. Badkarsväggen är vi nöjda med. Den går att vika ut och förhindrar att det stänker när man duschar.



Den är inte så vacker. Vi valde den billigaste, 1900 kronor på Bauhaus. Det finns jättefina badkarsvägger i klarglas, men efter att ha haft en duschkabin i klarglas som var supersvår att hålla ren, kände vi att vi att denna dög. Ren och ganska ful fick gå före smutsig och jättefin.



Detta skåp är "inbyggt" och gömmer en hel del rör. Luckan som satt från början var den där luckan med "boklist" som orsakat så mycket klagan och merjobb i detta hus:



Vi löste det hela genom att köpa tre nya luckor från IKEA (likadana som vid tvättstället) och lämna ha en öppning i mitten av skåpet. Det blev bättre än väntat.

Inom kort är ni välkomna in i herr och fru Berggrens sovrum...



Kommentarer
Postat av: Linn

Vilket fint golv ni har i badrummet, hade själv valt det om jag hade vetat att det blev så snyggt. slank in på din blogg av en tillfällighet.

Jag bor själv i Tyr hus med 4 sovrum. Kul att se hur andra har gjort. Tyvärr var det inte vi som byggde det så valen som är gjorda är inte riktigt i vår smak, men ändringarna kommer så småning om =)

2009-02-16 @ 14:28:22
Postat av: Sara Berggren

Åh, vad kul med någon mer som har 4 sovrum i sitt Tyr. Jag har inte träffat på någon förrän nu. Jag skulle verkligen vilja se bilder på ert hus...

2009-02-16 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0