Träningsvärk och trötta ben

Jag har faktiskt plåtat ytterligare två helt färdiga rum i detta hus, men några bilder får ni inte se idag. Då måste jag gå HELA vägen ut till hallen för att hämta kameran och sedan lägga in bilderna i datorn. Det förstår väl vem som helst att jag inte orkar. Jag har faktiskt just varit och tränat så nu blir det lite tv i soffan. Jag ska försöka att hålla mig ifrån att ta ett stort glas riktigt mörk O´boy. Eller kanske inte. Jag har ett motto med varför jag tränar: "to justify my rotten lifestyle".

Ett svettigt aerobicspass = Ett eller kanske två glas O´boy. Det blir som om träningspasset aldrig existerat, och inte O´boyen heller för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0