Altan steg 2: Borra plinthål.

Hmmm. Jag har flera gånger sett mina kära grannar stå med en motordriven markborr o plågas o svära. Alltid två man också. Jag borrade 19 hål i dag, men jag kunde sitta o lyssna på radion och tugga lite lätt på en klubba. Märkligt det där med hur folk väljer att jobba. Jag gillar att sitta lite "relaxt" när jag jobbar. Jaja, iallafall när jag är ensam och ska gräva/borra 19 hål. Som då också gärna ska va cirka en meter djupa. Min nu mer ständige följeslagaren, grävmaskinen, fick göra jobbet. Lite bilder från dagen. OCH en utlovad film!!

http://www.youtube.com/watch?v=seSzWPTv5ho






Kommentarer
Postat av: Jessi

Hejsan! är bara lite nyfiken på erat golv i vard.rum o kök. Är det plastmatta fast det ser ut som parkett? Vi ska nämligen bygga tyr med inflynning i januari 2010. Tycker det vanliga plastgolvet e fult men om det ni har faktiskt är plast så lurar det ju ögat. Betalade ni extra för golvet eller fanns det me på de som " standard"? måste säga att ni har det himla snyggt hemma! kollat på bilderna från sept -08 mvh Jessi

2009-04-15 @ 16:56:23
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0