Vilken skillnad tapet kan göra

Äntligen är vardagsrumsväggen färdig. Och snyggt blev det.



Tapeten kommer från Decor Maison och finns med i "Nature-kollektionen". 350 kronor rullen gav ett totalpris på 1400 kronor, så totalt 2000 kronor om vi räknar med den kasserade fototapeten. Lite dyrt, men nu är det klart. Lite målning kvar för att kök/vardagsrum ska vara färdigt.

Nu till en helt annan sak, som inte alls rör vårt bygge, men eftersom min egen blogg är död, så lånar jag denna blogg lite. Idag var jag på Ica Maxi och handlade. Ni som känner till Norrköping vet att de håller på att bygga ut Maxihuset. Lite trångt här och där. Det finns få parkeringsplatser på framsidan, men desto fler på baksidan. Och jag lovar, alla får plats, även en fredag dagen efter barnbidrag. Men tro inte att folk kan parkera där man ska. De ställer sig på spärrområden och gräsmattor, kors och tvärs, huller om buller. De står i vägen! Jag blir galen! Är det så att folk är så lata så att de inte klarar av att gå några steg extra för att komma till affären? Så långt är det faktiskt inte. Dessutom bär många här i Sverige på mer än ett extrakilo. Ni som känner er träffade: SKÄRPNING. Benen är gjorda för att gå med. Man dör inte av att använda dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så snyggt!

2008-11-24 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0