Beslutsångest och fula bårder

Nu har vi efter mycket velande lyckats bestämma hur det ska se ut i vårt badrum. Väggarna blir inte så vackra, eftersom vi kommer att få en bård en bit från taket och hur snyggt är det egentligen? Men då den "gamla" beklädnaden redan är borta, tycker vi att det är synd att sätta upp likadan igen. Den är ju om möjligt ännu fulare.

Eftersom bilderna blir svarta när jag försöker lägga upp dem på bloggen, så kan ni själva gå in och titta på tarkett.se


Golv: 3851022
Aquarelle Våtsrumsgolv i färgen teak. Vi tycker att den är cool och snygg (och ser lättstädad ut).

Nu till väggen. Det är här det kluriga startar. Först tänkte vi sätta upp den fula grålila tapeten som vi hade innan och sedan måla den vit. Tapeten får vi ju av Ä-hus och det blir ju ganska billigt med färg. Dessvärre blev vi avrådda från att måla på våtrumstapeten, så vi bestämde oss för att välja nytt trots allt:

3935038
Aquarelle Väggmatta i färgen medium-beige

So far so good, men en bård ska till. BÅRD, blä! Den här var snyggast, eller ska jag säga minst ful:

3943045
Aquarelle Bård, också den i färgen medium-beige.

Det känns lite surt, men ändå bra. Kakel och klinkers är drömmen, men detta är drömmen för plånboken just nu. Det ska bli spännande att se resultatet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror det blir jättebra, golvet var verkligen tufft! Kakel och klinkers är snyggt men när jag tänker på hur mycket pengar vi fick betala för att få det undrar jag om det verkligen var värt det.

2008-11-25 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0