Strandsatt..

Sitter och tråkar hemma. Macke sover och jag har inget att göra. Ingen bil har vi heller. Åhh...

Macke och jag var nere och pratade med Säljar-Anders idag. Skulle kolla om han hade fått monteringsanvisningen till toan som jag la i hans brevlåda i torsdags. Det hade han. Han hade skickat den vidare till Älvsbyhuskontoret. Bra att veta att hålen till toan kommer komma rätt. Han berättade även att Sofia och Johan (som också bygger Älvsbyhus) skulle ha samma toa, så ritningarna används till dom också. Bra att man gör lite nytta åt andra också.

Var nere och snacka lite med Johan sen. Vi ska se om vi kan få någon rabatt om vi beställer 4 toaletter på en gång. Det borde gå tycker jag. De kostar ju 6000:- styck så. Usla urinseparation. Usla Söderköpings kommun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0