Bebisrum

På allmän begäran sparkar jag igång bloggen igen. Det har hänt en del både ute och inne, men eftersom allt utomhus är vitt för närvarande, koncentrerar jag mig på innemiljön. Husets minsta sovrum, där Lina tidigare bodde, har fått ny färg. En ny liten Berggren, Emil, fyra månader, har nyligen flyttat in. Då vi har tänkt göra en större renovering av rummet när Emil blivit äldre, så blev det även denna gång billiga förändringar. Nya gardiner, ny färg på väggarna och bort med "garderobsfjärilarna". Annars är rummet sig likt. Som man kan se på väggar och hyllor är rummet inte riktigt färdigt.
På bilderna nedan är Linas rum i rosa och turkost, som det såg ut innan lillebrorsan fick ta över.
Såhär såg Linas rum ut när det först blev färdigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med nya inlägg tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0