Plattor

Här hemma händer det grejor minsann. Men tills jag lagt in bilderna i datorn kan ni kika på dessa bilder som jag hittat på www.benders.se



Närmast grunden på vårt hus har vi börjat att lägga gatsten. Resten kommer nog att bli plattor. Inte så mycket för att det är supersnyggt, utan här är det priset som bestämmer. Just nu är dessa bilder min största inspiration. Om ekonomin tillåter, kommer vi att börja lägga plattorna under nästa år. (Hoppas, hoppas. Jag är trött på grus som dammar och sticker fossingarna.)




Kommentarer
Postat av: Kirre

hej..

fint de blir..

Ska med resa ett Tyr om en månad typ..

tänkte på har du fått i årning framsidan med det du skrev om att riva staketet och allt?? inga bilder på det i så fall ???



mvh kirre

2009-10-28 @ 18:52:11
Postat av: Jonte

Hej Kirre.



Lite längre ner finns bilder på när vi tog bort staketet. Längre har vi tyvärr inte hunnit. Håller på med en trapp till groventren just nu. Bilder kommer.



//Jonte

2009-10-31 @ 20:31:28
Postat av: Kirre

Tack :=)

vårt hus kommer v48.

så kollar runt lite. va man kan hitta på och få lite tips..

trevlig blogg du har i allafall :=)

2009-11-01 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0