Sovrum...check!

...I alla fall för nu. När jag tittade på de bilder av sovrummet som finns på bloggen under september 2008, insåg jag hur lite som egentligen hänt sedan dess:



Några nya kuddar och



blommor.

That´s it. Den vita TV:n från Samsung toppar fortfarande önskelistan:

Samsung 32" LCD - Vit
Den kostar bara 5719 kronor på www.elgiganten.se. To die for...

På andra plats till sovrummet är en urläcker lampa som Jonte och jag spanade in på EM för kanske ett år sedan. För dyr för oss, men bara för att vi inte har råd med en sak, ska man ju inte missunna andra. Så när mina föräldrar var på jakt efter en lampa, tipsade jag dem förstås om denna skönhet:



Den gör sig bra hos de blivande 50-åringarna, men den skulle göra sig ännu bättre hemma hos oss. (OK, jag erkänner. Jag är avis.) Vi vill ha en såklart ha en vit och planerna finns att tillverka en egen. Det hänger ju en "mall" inte alls långt härifrån...


Kommentarer
Postat av: Morfar

Vadå 50 år,känner mig som 39...

2009-02-21 @ 13:33:23
Postat av: Morfar

Vadå 50 år,känner mig som 39...

2009-02-21 @ 13:35:10
Postat av: Evert

39*2= nästan 100?

2009-03-07 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0