Länge leve Blocket!

I helgen var jag och Lina på IKEA och skulle köpa stolar. Jag förstod då varför de stolar vi kollat in kostade under 200 kronor. Istället blev det en vanlig kontorsstol. Ganska ful, men också ganska skön. (Vi har ju redan en likadan i arbetsrummet, så på så sätt behövde jag bara köpa en.)

STEFANO Arbetsstol
I eftermiddag ska Jonte hämta det nya skrivbordet som jag har köpt på Blocket. Jajamensan, det gamla bordet är sålt!

i övrigt så har det kommit någon och rövat bort mina barn. Inte "skalet" så att säga, utan det som finns inuti. Solstrålen Lina bara gnäller och gråter och är jättetrött, trots åtskilliga tupplurar, medan Macke skriker och bråkar mest hela tiden. Även han är jättetrött. Det är som om något sugit musten ur dem. Kan det vara så att barnen delar min uppfattning om denna mörka och kalla årstid? Vintern är verkligen pest och pina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0