Tjat, tjat.

Garaget.

Om ni tycker jag tjatar, stäng ner detta fönster nu!

Framåt går det. Förra lördagen va Nicke och jag ute och spikade lite. En hel del blev gjort. Vi började med att slå dit de sista liggande 2 tum 2 som saknades på bortre långsidan. Sen blev det en blixtvisit till Nickes jobb i Söderköping. Där hämtade vi en skruvdragare och en näva skruv. Sen blev det full fart med att montera vinkelbeslag på takstolarna. Nu ska de minsann inte blåsa bort om det blir storm.

     


Eftersom vi hade fått order hemifrån att vara hemma till 12.30 så blev det inte så mycket råspont-spika som jag hoppats. Men lite blev gjort. Kolla in bilderna...

     



Efter den där dagen har pappa och jag varit ute några timmar också. Dock var vi lite dåliga med kameran. 2 bilder blev det.

 


Imorgon söndag, ska jag ut och köra heldag. Helt själv. Inget snack och inga onödiga pauser. Kommer hinna mycket . Hoppas jag!

Mer bilder kommer då...

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, ska du titta på melodifestivalen ikväll? :}

2008-03-08 @ 13:21:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Jonte

Eftersom utbudet är en anning begränsat på tv, på lördagkvällen så måste jag väl se dravlet.
Men jag kommer inte tycka om det.

2008-03-08 @ 13:48:10
Postat av: Svärfar

Och varför inga bilder på Nicke?
Är han höjdrädd eller?

2008-03-09 @ 11:48:38
Postat av: Jonte

Nicke är huvudpersonen på bild nummer 1.

2008-03-09 @ 18:54:13
Postat av: Anonym

Roligt o se att huset har kommit. Hoppas allt har gått bra och fortsätter att göra det. Det är bara att höra av sig om du vill ha mer hjälp.
MVH Danne

2008-03-14 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0