Stommen är snart klar!!

I tisdags var pappa och jag ute o körde på med garaget. Vi hann en del på förmiddagen och sedan efter jobbet (i regnet gjorde vi en hel del. Dom sista bitarna av stommen är nu resta och i morgon fredag ska jag, Matte, pappa och Olle resa takstolarna. Ska bli kul o se hur stort o högt det kommer bli. Invändig takhöjd blir ju 2,55. Kan inte sägas för ofta.! På lördag ska jag nog få med mig Nicke ut och spika lite råspont. Tanken är väl att taket ska få papp på sig på måndag eftermiddag. Ska åka på måndag. Eller imorgon och köpa lite papp och isolerin. Sanrt dax att lägga dit första lagret i väggarna.

Bilder ...:

     
image195


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu återstår det väl bara att publicera lite snygga bilder på Nichlas in action??

2008-03-08 @ 02:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0