Jens Sundström

Nu har jag pratat med vår kära kvalitetsansvarig Jens Sundström. Mitt första intryck var att han verkar trevlig. Jag har hört både det ena och det andra om honom. Att han skulle vara en stressad och "no good". Men jag tyckte det gick bra. Vi ville ju ha ett byggrådsmötte så snabbt som möjligt så kommunen kan börja med utsättningen. Jag vill ju börja med garageplattan. Jaja. Han fixade iallafall en tid den 19:e november. Inte illa! Visserligen skulle han skicka någon "Tomas" eller något, men ändå. (Någon som har någon erfarenhet av denna Tomas??)

Snickarn lovade komma hit i veckan och gå igenom lite materialval till garagebygget. Jag redovisar det direkt när han gått ;)

I kväll eller i morgon förmiddag ska jag göra en sammanställning av våra tillval och kostnader för dessa.

Hörs då...

Kommentarer om "Tomas" eller något annat mottages gladeligen.

edit. 071122
Namnet Tomas måste jag drömt. Klasse var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0