Mitt nya favoritrum

I helgen har det hänt saker i vårt sovrum. Saker som jag har drömt om. Saker som jag har tjatat om riktigt länge. Och det finns bildbevis!

Lugn nu alla pryda. Detta är alldeles rumsrent. Kolla får ni se.



Ett fäste av något slag och ett hål.



Hål rakt genom väggen och in i garderoben i klädkammaren.



Tummen upp!



TADAA! Jag ligger i sängen. Och tittar på TV! Som jag har väntat. Sladdarna är gömda i klädkammaren. Ett eluttag ska upp på väggen i klädkammaren och antennkabel ska fixas uppifrån vinden. Sedan är det färdigt. Vilket lyft för sovrummet. Nu kanske jag kan få ta mig en liten macka i sängen, utan att bli utskälld...

I övrigt har vi haft besök av blivande Tyr-ägare. Jag kommer ihåg känslan av att vänta på sitt hus och hur härligt (och jobbigt) det var att äntligen få flytta in. Det ska bli spännande att få kika på ett likadant hus som vårt framöver. Det är alltid kul att se andras idéer och få lite nya perspektiv på saker och ting.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Tack för visningen! självklart är ni välkomna att ta er en titt när vårat Tyr är på plats. mvh Jessi

2009-09-27 @ 23:11:19
URL: http://jesssis.blogg.se/
Postat av: Anna

TV i sovrummet.. vi som inte ens har ett vardagsrum! Fusk =P

2009-09-28 @ 19:58:57
URL: http://lila.gnu.nu
Postat av: Sofia

Åh härligt för er! Nu kommer nog Johan få en massa idéer men det blir ingen TV i sovrummet. Fast gärna i köket...

2009-09-29 @ 06:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0