Hurry hurry hurry. Buy my rice and curry.

Våra barn har fått en ny idol, Doktor Bombay (eller DÅKDÅR BÅMBÄJ som deras yngsta faster skrev på sin önskelista inför 6-årsdagen). Macke går runt och sjunger: "Callicutta vejjoo vejjoo" och Lina shakar med hela kroppen. Och eftersom Marcus tidigare favotirlåt var Lady Gagas "Pokerface", så måste jag erkänna att jag föredrar Doktorn.

Lite bilder på nya sängen:





Det blev som jag ville. 70x140 cm i bäddmått. Anledningen? Jag ville inte ta bort myshörnan, för där ligger ingen annan än mamma ofta och vilar under en filt. Sängen är en BRIO Ivory, över 3000 kronor ny. 900 på Blocket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin säng Macke har fått. Den passade ju perfekt!

2009-03-04 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0