Sängjakt

Idag när jag tyckte att min lille snorige Marcus skulle sova middag hände följande: Jag la honom i sängen. Han blev sur och ville inte sova. Jag förklarade att han var tvungen, sedan lämnade jag rummet för att ge Lina lite gröt. Efter en kort stund öppnades dörren i Marcus rum och lille herrn trampade ut som om ingenting hade hänt. Slutsats: Macke behöver en ny säng. Ingen mera spjälsäng. Personligen är jag förvånad att detta inte hänt tidigare. Jag menar, Macke fyllde ju två i september.

Vi är lite sugna på denna säng från IKEA:

KURA Vändbar säng
Den heter KURA och kostar 1295 kronor. Självklart ska den målas vit. Hur mysigt som helst med en koja under, men frågan är om vi vågar lägga Macke i en säng med sådan fallhöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0