Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag är kass på att blogga. Det är så mycket jag vill skriva så att jag inte ens orkar sätta mig framför datorn. Nåväl, nu är jag här. Tisdag är Jontes bandy/badmintondag och min tradera/bloggdag. Måndag, onsdag, torsdag är mina Friskisdagar, sedan finns ju bara helgen (fredag, lördag och söndag), även kända som "sitta i soffan och äta godis"-dagar. Hursomhelst så är jag här och ska ägna denna svältfödda blogg lite av min tid.

Lördagens barnfria jobbardag gick väl sådär. Vi hann inte en bråkdel av det vi planerat och jag blev arg på en vägg. Mitt väggprojekt med magnetfärg har fått börja om på noll. Den usla dyra färgen blev alldeles knölig och konstig när den torkade. Vi slipade och målade över, gång på gång, men i lördags fick vi nog. Nu är till och med tapeten som vi målat på väck. Börja om på ny kula...som vanligt.

Inget projekt helt färdigt. = Inga bilder. Tråkigt men sant. Ny deadline är 28 februari. Är vi inte klara då, flyttar jag härifrån.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha !! Jag förstår precis vad du menar !! Hur många gånger har man inte tänkt att nu skiter jag i detta och flyttar till en färdigrenoverad tvåa i stan...

Min dotter är sjuk, jag hoppas att inte din man tog med några baciller hem !!!?

2009-01-21 @ 03:49:55
URL: http://thizze.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0