Vem är jag?

Igår var jag på stan. Skulle shoppa nya träningsbyxor, med långa ben. Det är viktigt att byxorna har långa ben, annars ser jag ut som en kyckling med mina smala mycket bleka ben. Byxor med långa ben är också bra för en som inte är sådär jättetjenis med rakhyveln på vinterhalvåret. Inga byxor hittade jag. Alla var korta eller fula. Det var då jag insåg att jag inte vet vem jag är längre. Jag har alltid varit Sara, som älskar mode och som älskar att gå på stan. Sara, som har en överfull garderob med mängder av fina kläder. Sara, som sätter klädernas utseende före bekvämlighet. Vem är den där Sara? Ja, inte är det jag i alla fall. Ont i benen av att gå på stan. Och alla dessa affärer, tar de aldrig slut?


Kommentarer
Postat av: Sofia

*LOL* Ja du, kanske har du blivit vuxen...?

2009-02-26 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0