Billy

Inget nytt rum idag. Jag har inte hunnit ta några bilder, eftersom det är skapligt stökigt hemma. Det är så konstigt. Vi lovar alltid att vi ska skärpa oss och plocka in sakerna direkt istället för att lägga dem på diverse underliga platser, men det fungerar aldrig. Det är tur att vi är ganska lika i alla fall...

Inte så mycket gjort på hemfronten idag. Jonte kämpar vidare med garaget. Han och Macke var och köpte en himla massa takgips under eftermiddagen. Jag i min tur har varit och shoppat byxor och sedan har jag löst möbleringsgåtan i Linas rum. Det är svårt att fixa fina och funktionella barnrum, när rummen är så förbaskat små. Egentligen borde barnen ha de största rummen, för de har ju mest saker, men å andra sidan är det kul med en utmaning. Nu är vi på jakt efter luckor till den låga Billy-bokhyllan. Om någon har två stycken som ligger och dräller så vill vi ha första tjing på dem. Fram med två luckor om ni vill tjäna en slant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0