Hösttrött...

Lite tunt med inlägg just nu. Hösten har svept över mig och gjort mig till en zombie. Jag är så trött. Så fort barnen har somnat sitter jag bara framför datorn eller vid TV:n. Orkar knappt borsta tänderna innan jag lägger mig. Men jag har kommit på hur jag ska bli pigg igen. Det börjar bli dags att göra verklighet av mina många inredningsidéer. Har just övertalat käre maken att vi ska börja bygga ett elementskydd till Linas rum. Ni vet hemliga rummet som ni inte fått se ännu. Kanske fixar jag lite bilder på rummet under morgondagen. Men än så länge har lilla damen enbart en säng, en matta och två garderober och en korg med leksaker. Inte så mycket att visa upp ännu, men det kommer. Idéerna är så många att jag knappt kan sova på nätterna. (Det kanske inte beror på hösten att jag är trött. Att ligga och tänka på penslar, färger, maskeringstejp, sågar och borrmaskiner tär på krafterna.)

Lite garageskvaller: Målning av innertaket sker as we speek. Fint som tusan blir det!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Sara, vilket fint hus ni har byggt och inrett!! hoppas du kommer ihåg mig Martina (Tina) vi jobbade ihop lite på Hällestadskola? kramar från mig!!

2008-10-16 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0