Uppdatering kommer

Nu när det äntligen börjar hända grejer, händer det inte så mycket på bloggen. Detta beror på trötthet när det gäller den hårt arbetande mannen och lathet när det gäller mig, frun i huset. Jag har varit och tittat i tisdags och i torsdags och det går verkligen fort framåt. Idag lördag, är det sista dagen innan bygglaget arbetat färdigt. Sedan saknas bara tapeter och golv. Jag och Macke ska åka och kolla i eftermiddag. Jonte är där och jobbar såklart. Nu i dagarna hoppas jag att bloggen ska uppdateras lite, eftersom Jonte är ledig (hör och häpna) både imorgon och eventuellt måndag. Sedan kör han igång med garagebygget igen, förutsatt att inget litet pyre har behagat att lämna sin varma (och väldigt trånga) simbassäng för att träffa sin mamma, pappa och storebror. Det tror jag visserligen inte, eftersom beräknad förlossning inte är förrän om två veckor och som det känns nu tror jag att jag kommer att gå över tiden. Men den känslan hör väl till när man väntar och väntar och väntar. Och väntar.

Kommentarer
Postat av: Jonas K

Jonte behöver ju inte ta ledigt, han är ju där o bygger ändå :D

hi hi hi

2008-03-15 @ 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0