Tack för hjälpen.

Tänkte passa på att tacka lite folk för hjälpen.
 
OBS. Hittills!! Detta betyder inte att ni kan andas ut!

Från första spadtaget har ju pappa varit med och hjälp till.
image214


Alla som har läst känner väl till Benny vid det här laget.
image215


Olle har varit med vid ett par tillfällen.
image216


Matte har också hållt sig framme.
image217

image218


Nichlas "Hassebjörn" Karlsson
image219


Tomas
och Anders har varit med på ett hörn.
image220


Självklart ett tack till Danne som var här och grävde.
image221


Sen har vi också Jocke att tacka för väldigt, väldigt mycket. Men honom har jag ingen bild på. Än!
Pelle och Viktor för diverse frakter av bråte.

Hoppas jag inte glömt någon. Då får jag skämmas i så fall.

Kommentarer
Postat av: Svärfar

Härligt, nu är det nära...
Jag kommer och"hjälper" till på Tisdag..

2008-03-09 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0