Överlass..!!

Oj vad länge sen det var jag skrev något. Jaja, det kan ju vara så att det inte finns så mycket att skriva om just nu tyvärr. Det känns som klockan står still.

Vi ska träffa snickaren som ska bygga garaget på fredag och gå igenom lite material och så. Ska bli skönt att få lite rätsida på kostnaderna där.

Ska även träffa vår mark-kille på fredag. Jag ska se lite var hans faktura landar också. Känns ganska viktigt att få in dessa grejer i vår kalkyl. Mest för att se hur mycket "godis" vi kan ta ut på vårt byggkreditiv. Hehe.

Just det. Jag kom över ett lass med gips i veckan. (900*1200*15). D.v.s brandklassat gips. 20:- skivan var nog ett rätt bra pris tror jag. Jag köpte på mig 40 skivor. Bra att ha i garaget sen.
Vi uppskattade vikten till ca 1100 kg på den bunten. Hehe, kärran lastar 600. Liiiite överlass. Men det gick bra att ta sig hem. Har lite goa bilder på det lasset. Lovar att lägga in dem när jag kommer hem till min egen dator. Sitter hemma hos svärföräldrarna nu och skriver.

Nae... hörs snart igen. Jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0