Bara planering...

Nu när den här bloggen är rätt ny tänkte jag meddela alla som kanske är inne och  läser att jag tänker skriva två, tre gånger i veckan fram till efter nyår typ.

Så bli inte blir besvikna på att jag skriver för sällan. Jag ä ju hemma och är pappaledig nu så något ska väl hinnas med. Men det finns inte hur mycket som helst att skriva om än.

Nu i veckan ska jag ta ett ordentligt tag i kommunen om utsättning av garaget så jag kan sätta fart med grunden. Vi har ju skrivit papper på tomten nu den 1:e november så nu är det bara att sätta fart.

Jag ska även åka och kolla in en urinseparerande toa. (måste ju ha sådana säger farbror kommun). Detta kommer det att skrivas mer om, det lovar jag.

Jag ska även ta tag i grävkillen och snickarn så jag får ordentliga prisuppgifter. Allt detta kommer självklart rapporteras om här. Vet själv när vi leta runt för info innan vi bestämde oss för att bygga. Det är svårt att hitta vad folk har betalat för olika saker. Förstår inte varför det är så hemligt. Våra kostnader kommer att redovisas, var så säkra.!!

Kolla in bloggen typ en gång i veckan för garanterad uppdatering.

Nog för nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0